середу, 20 травня 2020 р.



Тема:  «День вишиванки»

Доброго ранку мої маленькі друзі та шановні батьки!
Вітаю усіх з всеукраїнським святом «Днем вишиванки».
 Одягну я зранку
 Білу вишиванку,
 Заплету у косу
 Я червоний мак,
 Вмиюся росою
 З зілля на світанку
 І піду між люди так.
 Хай усі навколо
 День новий стрічають,
 Хай співають гучно
 Радісних пісень,
 Бо сьогодні свято,
 Й весело святкують Вишиванки День!

«День вишиванки» святкує вся країна.
Щороку в Україні у третій четвер травня відзначають День вишиванки. Головна традиція свята – одягнути вишиванку. День вишиванки відзначають завжди у будній день, аби показати, що вишита сорочка невіддільна частина побуту, яка органічно вписується у сучасне щоденне життя.

Вишиванка – це гарно і сучасно!


Я підготувала для наших маленьких глядачів відео, яке розкаже про цю подію більше! А ще зможете виконати аплікацію «Вишиванка».
Тому мої маленькі друзі усім гарного перегляду!



 Можете познайомити дітей з   цікавими, короткими віршиками  про вишванку, рідну землю, Україну.
А ще розповісти діткам цікаві легенди про вишиванку:


А з Наталкою Поклад  Можете вивчити вірш «Наша хата» за допомогою мнемо технології

Гарного усім перегляду!
До зустрічі!






Немає коментарів:

Дописати коментар

Тема : « Puffy paint або об'ємні фарби» Puffy paint - це фарба, яка запікається в мікрохвиль...